تصور می‌کنم خیلی از شماها با سایت TinyUrl آشنا باشید. با کمک این سایت می‌شود، یک لینک بلند را تبدیل به یک لینک کوتاه کرد. اما سایتی که در این پست به شما معرفی خواهم کرد، کار جالب‌تری می‌کند.

به یاری سایت ۱link.in، شما می‌توانید چندین لینک را به یک لینک کوتاه تبدیل کنید. با کلیک بر روی این لینک، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که کلیه لینک‌های شما را نمایش می‌دهد. به علاوه در این صفحه تنها با یک کلیک، کلیه صفحات در مرورگر باز خواهند شد.



حالا این سایت چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟

- فرض کنید که می‌خواهید در انتهای یک پست در وبلاگتان به همه منابع لینک بدهید، طوری که خواننده‌ها بتوانند با یکی دو کلیک، همه منابع را باز کنند، باز هم سایت ۱link.in به درد شما خواهد خورد.

- فرض کنید که می‌خواهید، یک مجموعه لینک مرتبط را برای خودتان ذخیره کنید، سایت ۱link.in به درد شما می‌خورد.

- فرض کنید که می‌خواهید لینک‌های دانلود یک فیلم را به دوستتان میل کنید.

در صورت ثبت‌نام در سایت، همه لینک‌های شما در سایت ذخیره خواهند شد. به علاوه می‌توانید برای هر مجموعه لینک، پسورد بگذارید. 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: تبدیل چندین لینک به یک لینک کوتاه شده ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 21:58 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

 براي آموزش وبلاگ نويسي در لوكس بلاگ به زير مجموع آن ها برويد و در ضمن پيام يادتون نره!

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: آموزش وبلاگ نویسی در لوكس بلاگ ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:29 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : لطفا بفرمایید آیا تنظیماتی را باید انجام دهیم تا موتورهای جستجو گر وبلاگ را بشناسند مثلا در yahoo & msn &google . . .

پاسخ : دوست عزیز هر چند به طور پیش فرض تعریف شده است اما ما برایتان توضیح میدهیم

معرفی به جستجوگر گوگل ( Google )
جهت معرفی وبلاگ به جستجوگر گوگل به اینhttp://www.google.com/addurl/?continue=/addurl بروید آدرس اینترنتی وبلاگ را در قسمت URL و توضیحی مختصر درباره وبلاگ را به انگلیسی در بخش Comments بنویسید .. لازم به ذکر است که گزینه Comments اختیاری است و میتوانید آنرا پر نکنید. در ادامه کلمه موجود در تصویر را در زیر آن و دربخش مربوطه بنویسید و در نهایت دکمه Add URL را بفشارید تا پیغام مربوط به ارسال موفقیت آمیز آدرس وبلاگ به گوگل نمایش داده شود.

معرفی به جستجوگر یاهو ( Yahoo )
برای معرفی رایگان سایت یا وبلاگ به جستجوگر یاهو لازم است تا یک نام کاربری از یاهو داشته باشید که میتوانید از ایمیل یاهو یا آی دی پیام رسان یاهو( یاهو مسنجر) استفاده کنید. پس از رفتن به
http://submit.search.yahoo.com/free/request به جستجوگر یاهو و ورود نام کاربری یاهوی خود و کلمه عبور آن وارد صفحه ای دیگری خواهید شد که میتوانید آدرس وبلاگ خود را ثبت کنید. همانطور که در تصویر می بینید این صفحه دارای دو ورودی است که میبایست در روبروی عبارت Enter the URL for your page آدرس وبلاگ خود را وارد کنید. همچنین گزینه دیگری برای ورود آدرس RSS وبلاگ نیز وجود دارد که البته اختیاری است ولی پر کردن آن به جستجوی بهتر مطالب وبلاگ شما کمک خواهد کرد. پس از ورود آدرس وبلاگ دکمه Submit URL را بفشارید تا صفحه دریافت موفقیت آمیز آدرس وبلاگ شما توسط یاهو نمایش داده شود.

معرفی به جستجوگر( Msn )
معرفی وبلاگ به جستجوگر Msn بخصوص از این جهت که جستجوگری در حال پیشرفت است و احتمالا نقش بیشتری در نسخه های جدید سیستم عامل ویندوز بازی می کند توصیه میشود. برای معرفی وبلاگ بهhttp://search.msn.com/docs/submit.aspx?FORM=WSDD2 به این جستجوگر رفته و روبروی عبارت Characters کلمه نوشته شده در تصویر بالای آن و در پایین عبارتType the URL of your homepage آدرس وبلاگ خود را وارد کنید سپس دکمه Submit URL را بزنید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: ثبت وبلاگ در موتورهای جستجو گر ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : چطور میشه با فرانت پیچ به صورت آنلاین به وبلاگ وصل شد و اونو update  کرد اگه راهنمایم کنید ممنون می شم؟

پاسخ : با فرانت پیچ امکان ندارد اما نسخه جدید لوكس بلاگ امکان به روز رسانی وبلاگ را توسط برنامه های windows live writer و همچنین از طریق گزینه Publish در برنامه Word 2007 فراهم کرده است. 

برنامه live writer یک برنامه برای نوشتن پست بصورت آفلاین و سپس اتصال به اینترنت و ارسال پست نوشته شده است. این برنامه بصورت رایگان از سایت لایو مایکروسافت قابل دریافت است. هم اکنون کلیه سرویس های استاندارد وبلاگ نویسی مانند لایو اسپیس ، بلاگر ، لایوژورنال و وردپرس از این برنامه پشتیبانی میکنند.

ارسال پست به وبلاگ در نسخه جدید لوكس بلاگ با استفاده از windows live writer :
پس از نصب لایو رایتر، کافیست از منوی tools گزینه Accounts را بزنید. از دکمه ADD برای اضافه کردن یک اکانت در یک سرویس وبلاگ به برنامه لایو رایتر میتوانید استفاده کنید. سپس نوع سرویس وبلاگ خود را باید انتخاب کنید. گزینه Another weblog service را کلیک کنید و به مرحله بعد بروید. در این صفحه آدرس وبلاگ خود، نام کاربری خود در سرویس وبلاگتان و پسورد خود را وارد کنید و به مرحله بعد بروید.حالا باید نوع سرویس وبلاگتان را انتخاب کنید.

برای سرویس Persianblog باید نوع سرویس را از منوی بازشوی برنامه روی metaWeblog API بگذارید و جعبه متن خالی پایینی را که آدرس متاوبلاگ را میخواهد مطابق
http://persianblog.ir/services/metablog.ashx قرار دهید. توجه کنید که www نباید بذارین. برنامه لایو رایتر با استفاده از این آدرس مطالب را به سرویس وبلاگ شما پست میکند. حال به مرحله بعدی بروید تا برنامه ، با سرویس وبلاگ شما ارتباط برقرار کند. توجه کنید که در طول مراحل نصب این برنامه و همچنین در هنگام اضافه کردن یک سرویس وبلاگ جدید به اکانت هایتان ، باید به اینترنت متصل باشید. در صورتی که مراحل را درست طی کرده باشید ، برنامه به وبلاگ شما وصل میشود و مراحل ساخت یک اکانت جدید را با زدن دکمه Finish به پایان میرسانید.

از این پس شما میتوانید بصورت آفلاین وبلاگ بنویسید و سپس به اینترنت وصل شوید و مطلب نوشته شده را publish نمایید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: وبلاگ نویسی با Word 2007 ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : بعد از این که تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کردم , پیغام میدهد که  امکان اتصال به دامین شخصی شما وجود ندارد اگر در مسیر ذخیره سازی آدرس ایمیل را وارد کنیم اشکالی دارد؟

پاسخ : بله دوست عزیز ، ممکن است مسیر ذخیره سازی سایت شما wwwroot و یا public_html باشد. این مسیر بستگی به هاست شما دارد.

پرسش : چگونه می شود تا مطلب تازه ای را فقط در صفحه ی دلخواه خود در وبلاگ قرار داد؟

پاسخ : اگر منظورتان درست متوجه شده باشیم به قسمت "ایجاد صفحه جدید" بروید. صفحات وبلاگ جدا از مطالب وبلاگ بوده و عناوین آنها بصورت لیست در ستون کناری وبلاگ منتشر میشود.
صفحات وبلاگ برای انتشار مطالبی که میخواهید همیشه در گوشه ای از وبلاگ دیده شود استفاده میشوند و امکان نظر دهی بر روی مطالب آنها وجود ندارد.
آدرس صفحه باید با حروف و اعداد انگلیسی نوشته شود و نباید از فاصله و Underline در آدرس استفاده کنید.

پرسش : من می خوام وبلاگم رو ببندم و دیگه نمایش داده نشه! اما نمی دونم چطور می تونم این کار را انجام بدم.

پاسخ : در بخش منوی مدیریت بروی حذف وبلاگ کلیک کنید در صقحه باز شده اطلاعاتی از وبلاگتان را برای شما به نمایش میگذاردو  به 2 طریق میتوانید وبلاگ خودتون رو حذف نمایید 1 _ حذف دائم 2_ حذف موقت یکی را انتخاب کرده و دکمه تایید و حذف را بزنید.

پرسش : من قالب وبلاگم رو عوض کردم و الان برای مطالبی که ادامه دارند دکمه ادامه مطلب ظاهر نمیشه وقتی هم که با نرم افزار قالب رو ویرایش میکنم و یه دکمه میزارم، برای همه مطالبم حتی اونها که ادامه مطلب ندارند ظاهر میشه و بیننده ها رو به اشتباه میندازه چکار کنم که فقط مطالبی که ادامه دارند این دکمه زیرشون ظاهر بشه؟

پاسخ : دوست عزیز صفحه مدیریت وبلاگتان را رفرش نمایید (Ctrl+F5) دکمه درج ادامه مطلب را در زیر کلمات کلیدی بزنید تا صفحه ای همانند صفحه ارسال یادداشت جدید برایتن باز میشود. حال مطلب خودتون رو بنویسین و دکمه انتشار رو بزنین.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : من چگونه میتوانم صفحه تماس با ما را تغییر دهم؟ در حال حاظر هیچگونه دسترسی به آن ندارم.

پاسخ : یکی از امکانات جدید لوكس بلاگ امکان افزودن PAGE در کنار POST های وبلاگ است. صفحات یا همون PAGE ها لینکشون همیشه در ستون کناری وبلاگ نمایش داده میشه و جایی مانند آرشیو ندارن که بروند اونجا و دیده نشوند.

در صورتی که نیاز به داشتن صفحات خاص مانند درباره ما، تماس با ما و ... دارید میتوانید انها را در بخش ایجاد صفحه جدید ایجاد کنید تا لینکشون همیشه در صفحات وبلاگ شما نمایش داده بشه .

همچنین میتونین از بخش مدیریت صفحات ،  صفحات ایجاد شده در وبلاگ را ویرایش نموده و تغییر دهید یا حذف کنید.

همچنین امکان نمایش صفحات بر اساس نام ایجاد کننده آن صفحه در بالای صفحه وجود دارد

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: تغییر صفحه تماس با ما ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : 1- لینک (تماس با ما) در وبلاگ من فعال نیست و با کلیک کردن آن دوباره صفحه اصلی باز میشود. چگونه میتوانم این مشکل را حل کنم؟ 2- چگونه میتوانم وبلاگ خود را در لیست بلاگهای به روز شده قرار دهم و یا در ویلاگهای دیگر اصلاع رسانی کنم؟

پاسخ : دوست عزیز یکی از امکانات جدید لوكس بلاگ امکان افزودن PAGE در کنار POST های وبلاگ است. صفحات یا همون PAGE ها لینکشون همیشه در ستون کناری وبلاگ نمایش داده میشه و جایی مانند آرشیو ندارن که بروند اونجا و دیده نشوند.

در صورتی که نیاز به داشتن صفحات خاص مانند درباره ما، تماس با ما و ... دارید میتوانید انها را در بخش ایجاد صفحه جدید ایجاد کنید تا لینکشون همیشه در صفحات وبلاگ شما نمایش داده بشه .

همچنین میتونین از بخش مدیریت صفحات ،  صفحات ایجاد شده در وبلاگ را ویرایش نموده و تغییر دهید یا حذف کنید.
همچنین امکان نمایش صفحات بر اساس نام ایجاد کننده آن صفحه در بالای صفحه وجود دارد
و اما در مورد سوال دوم اینکه هر موقع که شما وبلاگتان را بروز کردید (مطلب تازه قرار دادید) بصورت اتوماتیک در لیست وبلاگان بروز شده قرار میگیرد.

در مورد اطلاع رسانی هم تبادل لینک و نظر دادن به مطالب دوستان و دعوت برای دیدن وبلاگ شما از بهترین راه هاست.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: لینک (تماس با ما) و اصلاع رسانی در ویلاگهای دیگر ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : من هرچی سعی میکنم نموتنم به نویسندگان همکار اسم دوستام رو اضافه کنم لطفا منو راهنمایی کنید.

پاسخ : دوست عزیز برای اینکار کافیست ایمیل فرد مورد نظر را در فرم بالا وارد کنید و دسترسی هایی که مایل هستید با تیک زدن گزینه های فوق به او بدهید و دکمه ارسال را بزنید.

در صورت تمایل میتوانید بجای آدرس ایمیل، آدرس وبلاگ شخص مورد نظر را وارد کنید . لوكس بلاگ دعوت نامه را برای ایمیل او ارسال خواهد کرد.

یک ایمیل برای شخص مورد نظر ارسال میشود و یک لینک جهت همکاری در وبلاگ شما در داخل ایمیل قرار دارد. فردی که ایمیل را دریافت نموده با کلیک کردن لینک وارد سایت میشود و میتوانید به بخش هایی از وبلاگتان که به او دسترسی داده اید وارد شود و در به روز رسانی وبلاگ شما همراهتان باشد.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: نویسندگان همکار ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : من هر کاری میکنم که وقتی کاربری نظر میده اول من تایید کنم بعد بین نظرات نشون داده بشه نمیشه من با موزیلا کار میکنم حتی با اکسپلورر هم امتحان کردم

پاسخ : دوست عزیز اولا شما باید این قابلیت را در وبلاگ خود ایجاد کنید به این منظور به قسمت  نمایش جزئیات رفته و از قسمت ارسال نظر برای این یادداشت گزینه نیازمند تایید است را برگزینید.

پرسش : من می خوام مطالبی که اضافه می کنم ته لیست اضافه بشه نه اینکه بیاد بالا چی کار کنم ممنون می شم راهنمائیم کنید مهمه برام

پاسخ : دوست عزیز میتوانید از بخش ویرایش جزئیات ساعت و تاریخ را طوری تنظیم نمایید که در ته لیست قرار گیرد.

پرسش : من چند وقت پیش وبلاگی به نام * * * * * * * بازکردم وامروز میخواستم که دروبلاگم دانلود بازی بزارم که دیدم کس دیگری در وبلاگ من امده ومطالبی نوشته لطفا نگاه کنید وببینید که ایا خود شما این مطالب را نوشته اید یا خیر؟

پاسخ : دوست عزیز اون متن پیام خوش آمد گویی مدیر سایت هست

پرسش : می خواستم که بهم کمک کنید ک بتونم عکس داخل وبلاگم بگذارم نمیدونم که چرا برای من کار نمیکنه حتی از سایت tynipics هم استفاده کردم ولی بی فایده بود.

پاسخ : دوست عزیز از سایت www.tinypic.com استفاده نکنید. چون اکثرا فیلتر هست.
یکی از بهترین راهها استفاده از
www.persiangig.com هست که اگه بخواین دعوت نامشو براتون میفرستم.

پرسش : منظورتون از اینکه در مورد انتخاب قالب وبلاگ می فرمایید:{محتویات آنرا با عمل copy-paste در بخش ویرایش قالب سایت ارائه دهنده وبلاگ کپی کنید . }چیست؟ یعنی وقتی با notepadقالب را باز کردیم باید تغییرات را چطور اعمال کنیم؟ در ضمن پس از پایان تغییرات چطور آن را به وبلاگ خودمون اعمال کنیم؟ و در کدام قسمت عمل publish را انجام دهیم؟

پاسخ : دوست عزیز نه ، وقتی کد قالب را دریافت میکنید آنرا کپی (Ctrl+C) کرده و در بخش ویرایش کد قالب بچسبانید.(Ctrl+V).
برای تغیرات در کدهای قالب باید به HTML و CSS آشنا یاشید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

در صورتی که مشکلی در مورد طرز استفاده از سرویس پرشین بلاگ دارید ، سری به وبلاگ های آموزشی پرشین بلاگ بزنید. اکثر سوالات شما در این بخش پاسخ داده شده است.

boogi.lxb.ir

ghab.lxb.ir

در صورتی که مشکلی غیر منتظره برای شما ایجاد شده است که با راهنمایی های داخل سایت قادر به حل آن نیستید فقط با ایمیل web_lxb@yahoo.com  با ما تماس بگیرید و همراه ایمیل ارسالی آدرس وبلاگ ، Username و توضیحات مشکل خود را بنویسید تا در اسرع وقت حل شود.

(توجه : پرشین بلاگ نیازی به پسورد شما ندارد. بنابراین هنگام تماس با پرشین بلاگ از ارسال پسورد خودداری کنید)

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

 

چگونه یک رمز عبور مطمئن بسازیم و از آن نگهداری کنیم - بخش اول

همه ما یک حریم خصوصی داریم و در این حریم اطلاعاتی (از نامه های عاشقانه به نامزدمان تا عکس هایی که در آنها با زیرشلوار ظاهر می شویم!) وجود دارند که دوست نداریم دست دیگران بیفتند و این دلیل اصلی استفاده از سرویس های امنیتی و رمزعبور است.

ابزارهای امنیتی برای ذخیره و پنهان سازی اطلاعات شخصی از روش های خاصی استفاده می کنند و در تمامی موارد ما با یک رمزعبور به این اطلاعات دسترسی داریم. رمزعبور در تعریف به کلمات، عبارات یا جملاتی محرمانه گفته می شود که نقش یک دیوار بین اطلاعات ما و کسانی که می خواهند این اطلاعات را بدون اجازه بخوانند، کپی کنند، تغییر دهند و یا نابود کنند قرار می گیرد. راه های زیادی برای دست یابی به رمزعبور شما وجود دارد، امامی توانید با به کار بستن چند ترفند ساده و استفاده از یک برنامه نگه داری رمز عبور امن ( از قبیل KeePass) با آنها مقابله کنید.

 

پیش زمینه:

سارا و دارا دو خواهر و برادر اند که در یک وبلاگ بطور ناشناس در خصوص اشخاص مشهور، هنرمندان و شایعات زندگی شان مطلب می نویسند. یک روز زمانی که دارا ایمیل (پست الکترونیکی) خود را باز کرد، متوجه شد که تعدادی از پیام ها خوانده شده اند. وی حدس می زند که شخصی رمزعبور ایمیل اش را به طریقی فهمیده یا حدس زده است. رمزعبوری که دارا علاوه بر ایمیل در چند سایت دیگر نیز استفاده می کرده. وی به ملاقات سارا می رود تا او را که تجربه و دانش بیشتری در مورد کامپیوتر و اینترنت دارد، از ماجرا مطلع کند و درباره نگرانی اش با وی صحبت کند.

 

انتخاب و نگهداری رمزها

عموما، زمانی که شما می خواهید از چیزی محافظت کنید آن را با یک کلید، قفل می کنید. نگه داری خانه، ماشین و دوچرخه به وسیله کلید های فیزیکی و محافظت از فایل ها با کلید های دیجیتالی انجام می شود. در کارت بانک ها رمزهای عددی و در ایمیل نیز کلمات رمز داریم. همه این کلید ها چه فیزیکی و چه الکترونیکی در یک نکته مشترک هستند: اگر به دست کسی بیفتند، او به راحتی می تواند قفل را باز کند. برای مثال شما یک دیوار آتش (FireWall) پیشرفته دارید، هارد و ایمیل تان هم رمز گذاری شده و مطمئن هستند. حال اگر رمزعبور شما ضعیف باشد یا به دست کسی بیافتد تمام موانع قبلی کارایی خود را از دست می دهند.

 

اجزای یک رمزعبور قوی

یک رمزعبور باید به قدر کافی مشکل باشد تا یک برنامه کامپیوتری رمزشکن نتواند آن را به راحتی حدس بزند.

• رمز باید طولانی باشد: رمزعبور هرچه طولانی تر باشد، احتمال اینکه یک برنامه کامپیوتری بتواند آن را حدس بزند کمتر می شود. سعی کنید رمزعبورتان حداقل ده حرف داشته باشد. البته بعضی افراد از رمزهایی شامل چند کلمه که با یا بدون فاصله پشت سر هم آورده می شوند، استفاده می کنند که اغلب به آنها عبارت رمز گفته می شود. ما نیز توصیه می کنیم تا آنجایی که برنامه یا سرویس مورد استفاده به شما اجازه می دهد، رمزعبور خود را طولانی کنید.

 

• رمز باید پیچیده باشد: علاوه بر طول، پیچیده بودن نیز از کشف رمز توسط نرم افزارهای رمزشکن -که ترکیبی از حروف را کنار یکدیگر قرار می دهند- جلوگیری می کند. پس در صورت امکان سعی کنید رمزعبور شما شامل حروف بزرگ انگلیسی، حروف کوچک انگلیسی، اعداد و علامت هایی مثل نقطه باشد.

یک رمز می بایست به قدر کافی مشکل باشد تا افراد نتوانند آن را حدس بزنند.

• رمز را باید بتوان به خاطر سپرد: اگر شما نتوانید رمزعبور خود را حفظ کنید و آن را جایی بنویسید، احتمالا آن را دو دستی به کسی که به خانه، کیف پول و یا حتی سطل آشغال دفتر شما دسترسی دارد، تقدیم کرده اید. اگر می خواهید رمزعبور شما طولانی و پیچیده و در عین حال قابل حفظ کردن باشد، به بخش "به خاطر سپردن و نگهداری امن رمزهای عبور " که در پایین آمده است بروید. اما اگر حوصله حفظ کردن رمز عبورهای متعدد را ندارید، می بایست از نرم افزارهایی مثل "کی پس" استفاده کنید. به خاطر داشته باشید، استفاده از نرم افزارهایی مثل Microsoft Word برای این کار مناسب نیست. (رمزعبور این فایل ها توسط نرم افزارهای رایگانی که در اینترنت نیز پیدا می شوند، قابل بازیابی است.)

• رمز عبور نباید شخصی باشد: رمزعبور نباید هیچ ارتباطی با شخصیت شما داشته باشد. بنابراین از انتخاب کلمات یا عباراتی که قسمتی از اطلاعات شخصی شما هستند (مثل نام، شماره کارت ملی، شماره تلفن ها، اسم فرزندان، روز تولد، یا هر چیزی که ممکن است افراد دیگر درباره شما بدانند) بپرهیزید.

• رمزعبورتان را مخفی نگه دارید: همیشه هنگام وارد کردن رمزعبور به افرادی که ممکن است آن را از روی شانه شما بخوانند توجه کنید. همچنین به جز در موارد کاملا ضروری رمزعبور خود را به هیچ کس نگویید. اگر هم مجبور بودید که آن را به دوست، هم کلاسی یا یکی از اعضای خانواده بگویید، ابتدا آن را به یک رمزعبور موقتی تغییر دهید و به شخص مورد نظر بدهید. پس از اتمام کار، آن را به حالت قبل بازگردانید. البته، اغلب اوقات راه های دیگری مثل ایجاد یک رمزعبور جداگانه در حساب خود، وجود دارد که در صورت امکان بهتر است از این روش ها استفاده کنید.

 

یک رمزعبور می بایست به گونه ای انتخاب گردد که اگر کسی آن را دانست، حداقل ضرر را برایتان به همراه داشته باشد.

• رمزهای عبور نباید یکسان باشند: از یک رمزعبور برای بیش از یک حساب استفاده نکنید، زیرا اگر کسی آن را بفهمد به تمام اطلاعات شما دسترسی پیدا خواهد کرد. فرض کنید رمزعبور کامپیوتر و ایمیل شما یکسان است، حال اگر کسی بتواند کامپیوتر شما را "هک" کند یا به طریقی رمز آن را بدست آورد، به ایمیل شما نیز دسترسی خواهد داشت.

("هک" به معنی سود بردن از یک روش سریع و هوشمندانه برای حل یک مشکل است. اما در گفتگوهای امروزی "هک" به معنی نفوذ به یک سیستم کامپیوتری است و "هکر" کسی است که با دانش بالا در زمینه‌هایی مانند برنامه نویسی و نرم افزار می‌تواند بدون داشتن ملزومات لازم به یک سیستم نفوذ کند و از منابع آن برای خود بهره برداری کند. - ویکی پدیا)

• رمزهای عبور را بطور دوره ای عوض کنید: توصیه می شود رمزعبور خود را به طور منظم حداقل هر 3 ماه یک بار عوض کنید. زیرا به مرور زمان احتمال اینکه دیگران رمزعبور شما را بفهمند، افزایش می یابد (طبیعی است اگر من رمزعبور خود را 10 سال عوض نکنم به جز خواجه حافظ، بقیه آن را خواهند فهمید). همچنین اگر کسی بدون اطلاع شما رمزعبورتان را دزدیده باشد تا زمانی که آن را عوض نکنید، از رمزعبور استفاده می کند.

دارا: اگر به کسی اعتماد داشته باشم، می توانم رمزعبورم را به او بدهم؟

سارا: اولا، اینکه تو به کسی اعتماد داری دلیل نمی شود که آن شخص بتواند به خوبی از رمزعبورت محافظت کند. حتی اگر قصد سواستفاده نداشته باشد، ممکن است آن را روی کاغذی بنویسد که افراد دیگری هم آن را می بینند. دوما، اگر تو رمزعبور خود را به کسی نداده باشی، زمانی که کسی وارد حسابت می شود، لازم نیست از همه کسانی که این رمزعبور را دارند در این باره سوال کنی.

کافی نت داران انسان های بسیار شریفی هستند که به مردم خدمات اینترنتی می دهند، اما نمی توان منکر شد که در هر شغلی، گروه اندکی هستند که از کارشان به نفع خود سواستفاده می کنند. ما این افراد را در اینجا "آدم بده" می نامیم. حال اگر مسئول کافی نت تبدیل به "آدم بده" شود، چطور؟

بسیاری از کافی نت ها امنیت ضعیفی دارند و در بسیاری مواقع ممکن است که رمزهای عبور شما توسط نرم افزاری که روی آن کامپیوتر نصب شده به سرقت رود. بنابراین هنگام استفاده از کامپیوترهای عمومی باید بسیار مراقب و نگران حساب‌های کاربری تان باشید.

خب، اگر بخواهیم کل مطلب بالا را در یک جمله خلاصه کنیم، رمزهای شما باید طولانی، پیچیده، به یاد ماندنی، مخفی، غیر شخصی و غیر یکسان باشند. البته به طور دوره ای هم عوض شوند!

 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: چگونه یک رمز عبور مطمئن بسازیم و از آن نگهداری کنیم ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

پرسش : با بهترین سلامها با اینکه اکنون درست یک سال است که از راه اندازی وبلاگ من میگذرد اما نمیدانم چرا تعداد بازدید کننده های من کم است(930 نفر در یکسال) البته باید بگویم من راه و روش لینک و معرفی در سایت های دیگر را نمیدانم .ممنون میشوم اگر راهنمائی و کمکم کنید .... در ضمن باید بگویم من 65 سال دارم و در صورت کمک جای دوری نمیرود .. با تشکر

پاسخ : دوست عزیز برای ما باعث افتخار است که همراهانی چون شما داریم. بهترین راه افزایش بازدید کنندها لینک پراکنی است.
به روش ساده یعنی شما با دوستان و ، وبلاگهای دیگه تبادل لینک کنین. از " منوی مدیریت" ، " مدیریت لینک دوستان " رو انتخاب کنین . در این صفحه میتوانید آدرس وبلاگ دوستان خود را اضافه کنید و آنها را بر اساس علاقه خود منتشر کنید. همچنین امکان ویرایش و حذف هر لینک نیز وجود دارد.
عدد کنار هر لینک نشان دهنده جایگاه هر لینک است. هر چه عدد نوشته شده در کنار هر لینک کوچکتر باشد، آن لینک بالاتر از بقیه نشان داده میشود. با ذخیره کردن لیست فوق، لینکها بر اساس ترتیبی که معین کرده اید مرتب شده و نمایش داده میشوند.
همچنین میتوانید با استفاده از منوی بازشوی پایین لینک ها، لینک های خود را بر حسب الفبا و یا طول پیوند و یا به شکل مثلثی مرتب کنید.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

سلام سلام سلام

 

شرمنده تو رو خدا می بخشین خیلی تو این مدت تنبل شده بودم و اصلا دلم نمی خواست سمت و سوی کامپیوتر بیام و خودم رو جوری دیگه سرگرم می کردم تا بالاخره طلسم تنبلی من شکست و پیدام شد از همه معذرت می خوام .

من می خوام که روز پدر رو به شکل طنز به پدرها و مردها تبریک بگم شما حاضرین به من کمک کنید پس هر که دوست داره یه اس ام اس  یا یک جک خنده دار یا اینکه یه مطلب با مزه به این مناسبت اینجا بنویسه  هر که موافقه دستش بالا  ۱ ۲ ۳ از همین حالا شروع شد به بهترین و زیباترین نوشته جوایز ارزنده ای تقدیم می شود بشتابید .

می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟

روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه

اما روز پدر جوراب فروشی ها ..

می دونی شباهشتون چیه ؟

پول هر دو از جیب بابا می ره

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

امروز صبح به همراه آستیاژ و آرشاویر صبح زود از خواب بیدار شدیم تا آستیاژ رو برای سنجش کلاس 

 

اولش به پایگاه ببرم تو راه همش آستیاژ می پرسید که سنجش چیه نکنه می خوای برام  واکسن بزنی

 و هیچی نمی گی و از این مدل غر و لندها تا بالاخره به پایگاه رسیدیم و خانم و آقایی روی صندلی

نشسته بودند و مشغول صحبت بودند و میزی هم جلوی آنها بود که روش مقداری بروشور گذاشته بودند

جلو رفتم و پس از سلام و احوالپسی خانمی که پشت میز نشسته بود ازم برگه معرفی نامه رو خواست

و پرسید که نام دخترتون چیه ؟ منم گفتم که آستیاژ براش جالب بود و به آقایی که کنارش نشسته بود

گفت که چه اسم جالبی با شنیدن این اسم آقا یک دفعه جا خورد و گفت که حتما اسم آقا پسرتون هم

آرشاویره و در همون لحظه آستیاژ رو بغل کرد و گفت من دوست بابات هستم ولی خود من هر چی فکر

کردم قبلا این  آقای محترم رو جایی ندیده بودم و نمی دونستم که کی هستش

آقای محترم رو به من کرد و گفت شما هم یلدا خانم هستید و این پسر هم همونیه که تو سراب گم شده

بود و دیروز هم تولد بزرگ بوده مگه نه؟ منم که کم مونده بود شاخ در بیارم یکدفعه به مخ نیمه آکبندم

خورد که این آقا از دوستان وبلاگیه حالا کیه خدا می دونه ؟

بعد از یه کم صحبت کردن فهمیدم که این آقا باید آقا رامین باشن و ازشون پرسیدم که درست حدس زدم

و ایشون هم گفتند که بله درست حدس زدید نمی دونید که چقدر خوشحال شدم وقتی که یکی دیگر از

دوستان وبلاگی رو از نزدیک می دیدم خیلی حس قشنگی بود  حال و  احوال بعضی از دوستان رو مثل سمیرا

جان و حمید رو گرفتند اتفاقا منم گفتم که دیروز برای بزرگ کادو گرفتند آقا رامین گفتند که من جناب حمید

رو از نزدیک ندیدم منم به اجبار از خوبی های بی نهایت حمید گفتم و براش بازار گرمی کردم ( حمید مزد ما یادت نره )

خلاصه تو این چند دقیقه از همه جا صحبت شد و من از دیدن چنین دوست محترم و شخیص وبلاگی بی نهایت خوشحال

شدم و قرار بر این شد که آستیاژ رو ۱۴ تیر دوباره به پایگاه ببرم . 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: یک اتفاق ساده برای دوستی بیشتر ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

 

 

وقتی که از شوهر اولت به خاطر اعتیاد زیادش  طلاق گرفتی و بعد از یکی دوسالی که خواستگارهای جور وا جوری پیدا میشه بالاخره یکی رو انتخاب می کنی که آدم سالمیه و کارمنده فکر می کنی که دوباره و از نو به همه چیز رسیدی و جبران تمام کمبودهای گذشته رو می کنی و خیلی خوشبختی  اگه دور و اطرافمون رو نگاه کنیم کم و بیش می بینیم از این تیپ آدم ها ولی وقتی یه کم تو زندگیشون دقیق میشیم  می بینیم که یه جورایی هم  از این ازدواجشون خیری ندیدن ولی مجبورند که بسوزند و بسازند و دم نزنند

 

کسی رو میشناسم که وقتی ۱۶ -۱۷ ساله بوده با یکی از آشناهاشون ازدواج می کنه و چند سال بعد از زندگی مشترک به خاطر اعتیادی که شوهرش داشته و به زندگیش اهمیتی نمی داده مجبور شده که همه چیز رو رها کنه و به خونه پدریش برگرده بعد از چند سال با معرفی یک خواستگار از طرف دوست همون دختر  راه برای خواستگاری و ازدواج جدید فراهم می شه اون مرد کارمندبوده و همه چیز رو برای شروع یک  زندگی داشته و پسربچه ای  ۵ ساله هم داشته و همسرش بر اثر خود سوزی جان خودشو از دست داده

 از قضا دست سرنوشت این دو رو  به هم می رسونه  و  با هم ازدواج می کنند

  زنی که من میشناسم بسیار صبور و آرامه و خیلی دردها رو به خاطر بچه هاش و زندگیش تحمل می کنه اون الان صاحب ۳ تا بچه هستش که یکیشون از همون  زنی که خود سوزی کرده  و دوتای دیگه مال خودشه و خودش همش می گه که برای من سه تا بچه مثل هم هستند و فرقی ندارند

هیچگونه کم و کسری براشون نذاشته و هر چی از خدا خواسته برای سه تا بچه خواسته و اون پسربچه رو  مثل بچه های خودش تر و خشکش کرده تا به سن ۵ا سالگی رسوندش ولی الان چی ؟ همین بچه  تو روی همین مادر وایمسه و هر چی از دهنش در میاد میگه و انگار نه انگار که این همه زحمت و زجر به پاش کشیده شده و جالب تر اینکه پدر هم طرف اون بچه رو داره و مدام ازش طرفداری می کنه و حتی چند بار هم به خاطر اون پسر زن رو از خونه بیرون انداخته و گفته برو ولی زن تحمل کرده و از خونه در نیومده تا اینکه یکبار دیگه  زن و شوهر دعواشون می شه  و کار به کتک کاری می رسه و گوش زن رو پر از خون می کنه و پرده گوشش رو پاره می کنه  به خاطر اون بچه از خونه میندازش بیرون و می گه برو خونه پدرت زن هم که تحملش تموم شده از خونه در میاد و به خونه پدرش میره و از زندگی دوباره بیزار و متنفر میشه و حتی دیگه دلش نمی خواد لحظه ای به اون خونه بر گرده .پدر و مادر دختر هم دلشون نمی خواد که یکبار دیگه اون دختر طلاق بگیره و اینبار با دوتا بچه به خونه پدری برگرده و همیشه سعیشون بر این بوده که اونها رو آشتی بدندو به خونه بر گردونند هر چند که هر چقدر با جناب داماد و پسرش حرف می زنند فایده ای نداره و خیلی زود یادشون میره .

  پی نوشت بدبختی بعضی از زنها  :چرا بعضی از زن ها حتی توی ازدواج دومشون هم شانس نمیارند و آش همون آشه و کاسه همون  کاسه ؟ چرا؟

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: آدم می مونه چیکار کنه ؟ ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

در یستگاه پرت تنهایی

 

کنار چمدان حجیم تامل می لرزی

هووو هووو... صدای وهم می آید

                                          در مه

قطار آینده

رفته است

**************************************************

حق دارد اعتماد

که به پنجره ها بد بین باشد

دروازه ها

دروغ گفته بودند

**************************************************

اثر انگشت کیست بر دلمردگیت ؟

بار چندم است که پرسیده ای

بی که باریک شده باشی

در نحوه مکرر قابیل ؟

آه آه

تاریخ تنگ وسعت  طرزی ست

که چشم مرتکب شده باشد

  پی شعر نوشت :  بر گزیده از اشعار استاد خوب شعر و تئاتر عبدالرضا فرید زاده .

*********************************************************************

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: خنجر همیشه قدیمی ست ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

خوب ؟بد ؟

 

زشت ؟زیبا ؟

من که بدم ازش میاد از زمین تا آسمون .

حالا هر کی گفت من چی رو می گم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: نمی دونم اسمشو چی بذارم ؟؟؟ ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

وای خدا از این همه اذیت کاری و جیغ جیغ این دوتا ورو جک خسته شدم  یا با هم درگیری دارن و وقتی هم با هم در حال سازش هستند دارن یه چیزی رو خراب و منفجر می کنند همین حالا مشغول نیشگون گرفتن از همدیگه هستن و هر دو شون هم با همدیگه گریه می کنن و آستیاژ می گه من می دونم که منو دوست ندارید و فقط آرشاویر رو دوست دارید حالا فکر کنید من چی می کشم از دستشون .

 

خدا یه صبری به من بده با این دوتا

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: خدا کمکم کن ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

وقتی که ازش پرسیدم چطور بهتره زندگی کنیم ؟

 

کمی مکث کرد و بعدش بهم گفت : واقعا می خوای بهتر از این باشی منم بادی به غبغب انداختم و گفتم چرا که نه  با لبخندی به لب گفت :

گذشته ای رو که داشتی بدون اینکه براش تاسفی بخوری بپذیر و زمان حالی رو که داری توش زندگی می کنی با اعتماد بپذیر و از آینده ای که پیش روته هیچ وقت ترس نداشته باش

ایمانی که در وجودته همیشه نگه دار و ترس رو تا می تونی از خودت دور کن و به گوشه ای بینداز

تمام شک هایی رو که به چیزها و اطرافیانت داری باور نکن و هیچ وقت هم به باورهایی که داری شک نکن

مهم نیست که تو قشنگ باشی و یا چیزی بپوشی که زیبا تر بشی  قشنگی میدونی در چیه در اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر

همین طور مات و مبهوت نگاش می کردم و نمی دونستم باید چی بگم  فقط همین رو فهمیدم که زندگی چقدر شگفت انگیزه در صورتی که بدونی باید چطور زندگی کنی...

 

                        خوشبختی داشتن چیزهایی نیست که دوست داریم

                        خوشبختی دوست داشتن چیزهایی است که داریم

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: زندگی بهتر ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

 

من اکنون احساس می کنم ،

بر تل خاکستری از همه آتش ها و امیدها و خواستن هایم ،

تنها مانده ام .

و گرداگرد زمین خلوت را می نگرم.

و اعماق آسمان ساکت را می نگرم.

و خود را می نگرم

و در این نگریستن های همه دردناک و همه تلخ ،

این سوال همواره در پیش نظرم پدیدار است .

و هر لحظه صریح تر و کوبنده تر

که تو این جا چه می کنی ؟

امروز به خودم گفتم :

من احساس می کنم ،

که نشسته ام زمان را می نگرم که می گذرد.

همین و همین

 

 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: احساس ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

لشکر ابن سعد از همه طرف باقیماندگان یاران امام حسین را محاصره کرده بودندو آنان را نیز به شهادت

 

رساندندتا آنکه بیش از سه الی چهار نفر باقی نماندند امام حسین (ع) وقتی که چنین دید پیراهن یمانی

خود را طلب کرد آن پارچه چنان درخشندگی داشت که چشم ها را خیره می کرد و امام حسین برای

اینکه بعد از کشته شدنش پیراهن را یاران سعد برتن نکنند آن را پاره پاره کرد و بعد به تن کردند هر چند

که بعد از شهادت بجر بن کعب آن را ربود و آن حضرت را عریان گذاشت و در روایات آمده که در روز عاشورا

  دو دست این مرد ملعون در تابستان ها همچون چوب خشک می شد و در زمستان تازه می شد و

خون وچرک از آن بیرون میزد تا روزی که خداوند او را هلاک کرد  و چون یاران امام بیش از سه نفر نبودند و

برای دفاع به سوی دشمن رفتند ولی هر سه تن کشته شدند و امام که زخم های گرانش او را مدام بر

 زمین می انداخت باز به سوی دشمن حمله میبرد و آنها را پراکنده می ساخت تا به سوی خیمه ها

نروند امام آنقدر جنگید که صف دشمن به هم خورد و دشمن به خیمه ها حمله کرد و در این هنگام شمر

به سراپرده امام رسید و خواست که آنجا را غارت کند که امام فرمود بعد از کشته شدن من همه چیز به

شما می رسد ولی با زنان کاری نداشته باشید چون آنها که گناهی ندارند شمر هم قبول کرد و دوباره به

پیکار با امام پرداخت با اینکه تمام بدن حسین (ع)زخمی شده بود دست از نبرد بر نمی داشت و سپاه

دشمن را قلعو قمع می کرد شمر که این حالت را دید دستور داد که سپاه تیر انداز از پشت سر او به آن

 حضرت تیر بی افکنند سپاه شروع به تیر اندازی کرد و بدن آن حضرت هموچون خار پشتی شده بود امام

تاب آورد ولی در این هنگام صالح بن وهب مری چنان نیزه ای بر پهلویش زد که با صورت به روی زمین

افتاد و گونه راستش به خاک مالیده شد و  امام در حالی که می گفت بسم الله و بالله و علی مله رسول الله

دوباره از خاک بر خاست زینب وقتی شنید که برادر به این حال افتاده از خیمه بیرون زد و گفت وای بر شما

 چرا با برادر اینگونه رفتار می کنید آیا مسلمانی در میان شما نیست مادرتان به عزایتان بنشیند لشکر از

 هر سو بر امام حمله می کردند زرعه بن شریک ضربه ای بر کتف چپ امام زد و آن را از پیکرش جدا کرد

 و حسین با آن حال خود زرعه را از پای در آورد امام دیگر خسته شده بود به گونه ای که می خواست از

زمین بلند شود دوباره به زمین افتاد در این لحظه سنان بن انس نخعی نیزه ای به گلوی حضرت فرو کرد و

سپس به سینه اش و در پی آن تیری رها کرد تا به گلوی حسین (ع) نشست و حضرت تیر را از گلو در

آورد در حالی که دو کف دستش پر از خون شده بود حسین (ع) با این حالش آب خواست مردی از بین

جماعت گفت آب نخواهی نوشید تا به جهنم گرم و سوزان بروی و از آب گرم آنجا بنوشی وقتی امام این

جمله را شنید جواب داد من نه بر آتش جهنم وارد می شوم ونه از حمیم آن می نوشم من بر جدم

رسول خدا وارد می شوم و از آبی تازه که هر گز کهنه نمی شود خواهم نوشید و شکایت شما را به آن

حضرت می رسانم ودر این حال  بود که امام حسین (ع) به شهادت رسید .

aksdoni Jalalpic funpatugh com%20(7) عکس های بسیار زیبا به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: داستان شهادت امام حسین ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

اصلا انگاری کسی دنباشه نمی تونه وایسه همین جوری میگذره و میره صبر نمی کنه شاید کسی

 

کاری  داشته باشه که انجامش نداده باشه شاید حرفی داره که نا تموم مونه باشه شاید دلی رو

شکسته می خوادبه دستش بیاره  یا هزار تا شاید دیگه که بخوام بگم بشه یه عالمه از هر چیزی که

فکرشو می کنی تند تر میگذره بابا آروم تر خسته شدم دیگه نمی تونم  کم آوردم  ...ای لحظه هایی که

میگذری آروم بگذر دلم نمی خواد تموم بشی به این زودی  هر زمانی ازت یه چروک روی صورت و دستام

میذاری و میری انگاری خسته نمی شی از این کارهایی که می کنی موهای سفیدم رو چی کار کنم نه نمی خوام  ادامه نده  راستی تو کی می خوای وایس ها؟  بسه دیگه                                                                                                                                                                    

  پی نوشت: اگه زمان وایمیساد تو چه کار می کردی ها؟

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: توقف کن یه لحظه ... ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 15:47 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: مقالات سیستم عامل اپل ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390 | 19:39 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

نسخه ي دوم ويندوزIntune


 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: مقالات سیستم عامل مایکروسافت ، ،

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390 | 19:25 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390 | 19:20 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
تاريخ : چهار شنبه 21 دی 1390 | 19:16 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

با عرض سلام در صورتی در می خواهید در سایت ما تبلیغات قرار دهید با ایمیل

mohammadramezanipour@yahoo.comمکاتبه نماید.

سایر شرایط:
- از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و مغایر با قوانین کشور ایران معذور هستیم.
- از قبول بنرهای فروش فیلم و فروش موزیک و سایر محصولات مغایر با قوانین ایران معذوریم.
  - نمایش و درج آگهی پس از واریز وجه هزینه تبلیغات در حساب اعلام شده انجام پذیر خواهد بود.
- وجه واریز شده تحت هیچ شرایطی قابل برگشت نمی باشد.

-غير از اين سايت در وبلاگ هاي ديگر هم تبليغ مي شود!

براي شماره حساب ما و قيمت ها به ادامه ي مطلب برويد.....

 

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: تبليغات شما در سايت ما ، ،
برچسب‌ها: سفارش تبليغات ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 دی 1390 | 21:18 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.